viernes, 7 de noviembre de 2014

Passadís d'honor/ Pasadizo de honor

Mireu que m'han enviat! El febrer passat vaig tenir l'oportunitat de fer dos classes sobre la il·lustració als alumnes de primer i segon de primària de l'Escola Auró. Quan vaig acabar l'última classe els hi vaig regalar aquestes fantàstiques il·lustracions i ara ja formo part del passadís d'honor de l'escola Auró!

Els hi estic molt agraïda per tot. Moltes gràcies!

¡Mirad me han enviado! El febrero pasado tuve la oportunidad de hacer dos clases sobre la ilustración a los alumnos de primero y segundo de primaria de la Escuela Auró. Cuando terminé la última clase les regale estas fantásticas ilustraciones y ahora ya formo parte del pasadizo del honor de la escuela Auró.

Estoy muy agradecida. Muchas Gracias!





No hay comentarios:

Publicar un comentario