lunes, 10 de marzo de 2014

Setmana cultural de l'escola Auró/ La semana cultural de la esculea Auró

El dia 7 i 8 de març vaig poder tenir l'oportunitat de participar a la setmana cultural de l'escola Auró. Durant tota la setmana els nens de primària  treballaven la il·lustració.
 El primer dia vaig estar amb els nens de 1r d'EP, parlant del procés que segueixo per crear un àlbum il·lustrat, ja que havien començat a fer-ne un a classe.

El día 7 y 8 de marzo pude tener la oportunidad de participar en la semana cultural de la escuela Auró. Durante toda la semana los niños de primaria trabajaban la ilustración.
El primer día estuve con los niños de 1rEP hablando del proceso que seguí para crear un álbum ilustrado, ya que ellos habían empezado a hacer uno en clase.





El dia següent vaig estar amb els nens de 2n explicant-los com jo faig animals il·lustrats. Primer els hi vaig voler ensenyar dibuixos propis perquè veiessin el resultat final i després els hi vaig fer una demostració en directe, a més a més ells van poder començar un dibuix a classe.



El día siguiente  estuve con los niños de 2n explicándoles como yo hago animales ilustrados. Primero les quise enseñar dibujos propis porque pudieran ver el resultado final, después  en clase les hice una demostración en directo y a demás  pudieron comenzar un dibujo en clase.










Va ser una experiència molt maca que no podré oblidar! I els nens eren impressionants! Moltes gràcies Escola Auró i a tots els nens de 1r i 2n d'EP!



¡Fue una experiencia muy maca que no podré olvidar! ¡Y los niños eran impresionantes! ¡Muchas gracias Escuela Auró y a todos  los niños de 1r y2n de Ep!


No hay comentarios:

Publicar un comentario