domingo, 31 de diciembre de 2017

Cap d'any 2017 / Fin de año 2017

Avui és l'últim dia del 2017! Ens veiem al 2018! (siii vaaale, demà) JeJe

Hoy es el último díia del 2017! Nos vemos el 2018! (siii, vaaale, mañana) JeJe

Nova web: martacomas.com


viernes, 29 de diciembre de 2017

Abcd per a Reis / Abcd para Reyes

Demà últim dia per comprar el Abecedari de fusta per a Reis. (shop: www.martacomas.com)

Mañana último día para comprar el Abecedario de madera para Reyes. (shop: www.martacomas.com)

jueves, 28 de diciembre de 2017

Dia Innocents 2017 / Día Inocentes 2017

Abans el 28/12 era molt típic que els diaris pengessin notícies falses o bromes. Ara, ho tenen més difícil perquè a vegades la realitat supera a la ficció.

Antes el 28/12 era muy típico que los diarios colgaran noticias falsas o bromas. Ahora, lo tienen más difícil porque a veces la realidad supera a la ficción.

miércoles, 27 de diciembre de 2017

Nova shop 2017 / Nueva shop 2017

Ja tens tots els regals de Reis? Doncs encara pots comprar-ne a la nostra shop. Fins el 30/12 al matí tens temps. Entra i gaudeix comprant! (www.martacomas.com)

Ya tienes todos los regalos de Reyes? Pues aún puedes comprarlos en nuestra shop. Hasta el 30/12 por la mañana tienes tiempo. Entra y disfruta comprando! (www.martacomas.com)

martes, 26 de diciembre de 2017

St. Esteve 2017 / S.Esteban 2017

Trufa, que sàpigues que demà comencem règim! Però avui toca dinar a casa els oncles! Vinga, som-hi!

Trufa, mañana comenzamos el règimen! Pero hoy toca comer en casa de los tíos! Venga, marchando!!

Nova web: www.martacomas.com

lunes, 25 de diciembre de 2017

Nadal 2017 / Navidad 2017

NADALA, de Miquel Martí i Pol

Hem bastit el pessebre en un angle
del menjador, sobre una taula vella,
el pessebre mateix de cada any
amb la mula i el bou i l’Infant
i els tres Reis i l’estrella.

Hem obert innombrables camins,
tots d’adreça a la cova,
amb correus de vells pelegrins
-tots nosaltres- atents a l’auster caminar de la prova.

I en la nit del misteri hem cantat
les antigues cançons
de la mula i el bou i l’Infant i els tres Reis i l’estrella.

I oferíem la nit amb els ulls i les mans.
I cantàvem molt bai, amb vergonya potser de saber-nos germans
de l’infant i de tots en la nit de la gran meravella.

Molt Bon Nadal a Tots ! - Feliz Navidad a Todos !